عمومی

ارزانترین قیمت پارافین شمع

ارزانترین پارافین شمع

اگر به دنبال ارزانترین و رقابتی ترین قیمت پارافین کریستالی سبک (۰.۵ درصد)؛ یک درصد، ۳ درصد، پارافین پرک و موم زنبور عسل برای شمع سازی هستید سایت شمع سازی اچ ان بی این محصول را با قیمت رقابتی و کیفیت عالی در اختیار شما قرار خواهد داد لازم به ذکر است فروش عمده پارافین حداقل از ۳۰ کیلو گرم انجام می دهد جهت استعلام قیمت عمده با پیشتیبانی سایت به شماره ۰۹۲۲۰۱۳۰۲۴۵ تماس حاصل فرمایید

جهت خرید کمتر از ۳۰ کیلو گرم می توانید به فروشگاه اچ ان بی مراجعه کنید و بصورت آنلاین خرید خود را انجام دهید تحویل سفارش های بیشتر از ۳۰ کیلوگرم بصورت حضوری انجام خواهد شد و سفارش های تا ۵ کیلو گرم از طریق پست پیشتاز و بالاتر از ۵ کیلوگرم از طریق تیپاکس انجام خواهد شد

پارافین ها یکی از محصولاتی هستند که طی فرآیندی مشخص، از موادی همچون نفت خام استخراج می شوند. این نوع از محصولات بسته به نوع نیاز مشتری به دسته های مختلفی از جمله پارافین مایع و جامد تقسیم بندی می شوند. علاوه بر آن هر کدام از این پارافین ها زیر شاخه های متفاوتی دارند که بر اساس آن قیمت خرید پارافین مشخص می شود.

یکی از پر کاربرد ترین نمونه های این ماده اولیه، نوع صنعتی آن است که در اکثر موارد به عنوان روان کار در ماشین آلات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر آن پارافین جامد صنعتی در صنایع دیگری همچون تولید کبریت، دافع رطوبت، جوهر رنگ های سولید، جلوگیری از اکسیداسیون فولاد و … قابل استفاده است.

پارافین جامد یکی از عمده محصولات شرکت های پتروشیمی است که بر اساس نیاز در انواع مختلف با درصد های روغن متفاوت تولید می شوند. در خرید پارافین مرغوب عوامل متعددی ممکن است تعیین کننده قیمت پارافین باشند که از جمله آن می توان به گرید مصرفی، درصد روغن، وزن محصول، دمای ذوب و میزان خرید اشاره کرد.

طبیعتا در صورتی که خرید پارافین وکس به شکل عمده انجام پذیرد، قیمت تمام شده پایین تری دارد. در واقع فروشنده، درصد سود خود را در محصولاتی که به صورت عمده عرضه می کند، پایین تر می آورد. چرا که با این کار هم مشتری نسبت به خرید راغب می شود و هم فروشنده میزان بیشتری از محصول را به فروش می رساند.

پارافین کریستالی نیم درصد شمع

پارافین کریستالی سبک ۰.۵ درصد

آموزش ساخت شمع با پارافین پرک

پارافین پرک بدون روغن- خالص ترین نوع پارافین

 

پارافین 3 درصد شمع

پارافین ۱ تا ۳ درصد

موم ورقه ای رنگی و خود رنگ زنبور عسل جهت ساخت شمع

موم زنبور عسل خود رنگ و رنگی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *