سوالات متداول حساب کاربری، خرید

۱.چگونه در سایت ثبت نام کنیم؟

ثبت نام در سایت بسیار بسیار ساده است. برای اینکار از قسمت بالای سایت، روی ورود/ثبت نام کلیک کرده و در صفحه باز شده، بروی دکمه عضویت کلیک کرده و اطلاعات خواسته را تکمیل نمایید. ثبت نام شما با موفقیت انجام خواهد شد.

۲.چگونه می توانم به حساب کاربری خود وارد شوم؟

برای ورود به این بخش، از قسمت بالای سایت، روی ورود/ثبت نام کلیک کرده و در صفحه باز شده، شماره همراه (پست الکترونیک یا نام کاربری) و رمز عبور خود را وارد کرده و سپس به حساب کاربری خود وارد شوید، در طی فرآیند خرید نیز فرم ورود در محل مناسب پیش روی شما باز خواهد شد و می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید.

۳.«حساب کاربری من» که در قسمت بالای سایت وجود دارد چیست؟

یک کلید با امکانات کاربردی بیشتر است که پس از ورود به سایت امکانات آن برایتان باز خواهد شد و از طریق آن می توانید به اطلاعات اختصاصی خود در تعامل با سایت اعم از خریدهای انجام شده، وضعیت سفارش، اطلاعات تماس خود، لیست علاقه مندی ها، نظراتی که در مورد محصولات داده اید و … دسترسی داشته و آنها را مدیریت کنید، برای مشاهده امکانات این بخش بصورت رایگان ثبت نام کرده یا وارد حساب کاربری خود شوید.

۴.آیا بدون ثبت نام در سایت می توانم خرید کنم؟

بله. این قابلیت در سایت وجود دارد که شما به عنوان کاربر مهمان نیز از سایت خرید انجام دهید. با این وجود با ایجاد حساب کاربری می توانید؛

  • در آینده سریع تر و ساده تر خرید کنید.
  • خیلی ساده سوابق خرید، سفارش ها و دیگر فعالیت های خود را مدیریت کنید.
  • لیست علاقه مندی های خود را ایجاد کرده و تغییرات آنها را دنبال کنید.
  • در جریان فروش های ویژه و قیمت روز محصولات قرار بگیرید.

۵.آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و شماره همراه من وجود دارد؟

بله، شما می توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن شماره همراه و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه «اطلاعات حساب کاربری» و با تیک زدن گزینه «تغییر رمز»، ایمیل، نام نمایشی، نام و نام خانوادگی، شماره همراه و رمز عبور خود را تغییر دهید.

۶.از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

برای اطلاع از وضعیت سفارش، می توانید وارد حساب کاربری خود شده و با کلیک روی گزینه «سفارش ها» از وضعیت آن مطلع شوید.

۷.آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

بله. باید به حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه ی «سفارش ها» کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

۸.مزیت خرید اینترنتی به خرید حضوری چیست؟

خرید اینترنتی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه مشتری می شود، در این روش خرید، مشتری ضمن دسترسی دقیق و کامل به اطلاعات محصولات و خدمات، می تواند در هر ساعتی از شبانه روز و با مشاوره دوستان و اعضای خانواده، خریدی آرام و مطمئن را تجربه کند و به جهت عدم تحمیل بسیاری از هزینه های فروش به فروشنده، عموما خرید ارزانی را صورت می دهد و باز به جهت نرم افزاری بودن خرید و حفظ سوابق خرید، مزیت های ویژه ای در حین خرید یا در آینده در اختیار مشتری قرار می گیرد که امکان ارائه آن در خریدهای سنتی وجود نخواهد داشت.

۹.آیا خرید از این سایت امن است؟

برای فراهم کردن امنیت کامل شما، تمام اطلاعات انتقال یافته شده در بستر SSL انتقال می‌یابد ما هیچ گونه اطلاعاتی که مربوط به حساب بانکی یا شماره کارت شما باشند را ذخیره نمی‌کنیم. سیستم پرداخت توسط پرداخت امن زرین پال تحت شبکه شاپرک انجام می‌شود و ایجاد ارتباط با این سایت به شیوه امن می‌باشد، در سایر موارد نیز حداکثر تدابیر لازم برای حفظ امنیت خرید صورت پذیرفته است.

۱۰.آیا می‌توانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش به آن شخص تحویل شود؟

بله، شما می توانید پس از انتخاب محصول، و افزودن آن به سبد خرید، در مرحله ی «جزئیات پرداخت» آدرس تحویل را برای محصول خریداری شده به هر آدرسی که مایلید ارسال شود وارد نمایید، این قابلیت برای واسطه های فروش نیز می تواند بسیار مفید واقع شود و واسطه ها می توانند محصول را با شرایط دلخواه خود به مشتریان مورد نظرشان ارسال کرده و از طریق سایت درخواست ارسال آن به آدرس ایشان را بدهند و حتی می توانید درخواست دهید یادداشت دلخواه شما بر روی بسته نوشته شده و ارسال شود.

۱۱.نماد اعتماد الکترونیکی که در سایت نمایش داده شده است به چه معنایی است؟

دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پید اکنید.

۱۲.آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟ 

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش هایی که در ساعت‏ های غیرکاری (از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

۱۳.از چه روش هایی برای پرداخت مبلغ کالای خریداری شده استفاده کنم؟

پرداخت الکترونیکی از وب سایت. پرداخت از طریق درگاه اینترنتی زیر با استفاده از تمامی کارت های عضو شبکه ی بانکی شتاب شامل؛ زرین پال

۱۴.اگر پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، آیا ممکن است مبلغ از حساب من کسر شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع نباید نگران باشید. در این حالت معمولاً پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

سوالات متداول درباره ارسال و مرجوعی کالا

۱.سفارش ها به چه شکل ارسال می شوند؟

سفارش‌های جزیی از طریق پست پیشتاز , باربری و تحویل محلی(استان البرز) ارسال می‌گردد. سفارش‌های عمده بصورت تحویل حضوری است.

۲.معمولا چقدر طول می کشد تا سفارش به دستم برسد؟

مدت زمان ارسال سفارش به شیوه ارسال، و روز دریافت سفارش بستگی دارد و عموما برای پست پیشتاز در تهران و البرز سه روز کاری و در سایر شهرستان‌ها  پنچ روز کاری و برای تحویل محلی در استان البرز یک روز کاری طول خواهد کشید

۳.چگونه مطمئن باشم که سفارش سالم به دستم می رسد؟

ما کالای خریداری شده را به صورت کاملا مطلوب بسته بندی می کنیم تا مطمئن شویم که کالا سالم به دست شما برسد. با این حال چنانچه از کیفیت کالایی رضایت نداشته باشید، می توانید آن را ارجاع یا تعویض کنید.

۴.آیا امکان تعویض یا برگشت کالاهای خریداری شده وجود دارد؟

بله در صورت عدم رضایت از خرید می توانید نسبت به برگشت محصول خریداری شده اقدام کنید، برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص به صفحه شرایط تست و مرجوعی کالا مراجعه نمایید.

۴.آیا امکان جایگزینی محصول خریداری شده با مدل دیگری وجود دارد؟ 

بله، در صورتی که تا ۱ روز پس از خرید، محصول خریداری شده را عودت دهید، می توانید آن را با مدل دیگری جایگزین کنید. اینکار فقط از طریق حضوری انجام می‌پذیرد بعبارت دیگر خریدار باید به آدرس فروشگاه مراجعه کند.

۵.در صورت بازگرداندن محصول، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد می‌شود؟

هنگامی که کالایی بازپس فرستاده ‏شود، پس از کارشناسی و تأیید واحد خدمات پس از فروش، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و بلافاصله مبلغ سفارش به حساب مشتری مسترد خواهد شد.

۶.در صورتی که محصول تحویل داده شده، دارای اشکال یا نقص باشد، چه کار کنم؟

اگر موقع تحویل، متوجه شوید که اشکال در بسته بندی محصول است، از تحویل گرفتن آن خودداری کرده و موضوع را بلافاصله به واحد فروش اطلاع دهید.

در صورتی که پس از تحویل گرفتن و باز نمودن بسته بندی، متوجه اشکال شدید، تا ۲ روز کاری نسبت به عودت کالا به واحد فروش اقدام کنید.

۷.اگر محصول ارسالی با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

با خدمات پس از فروش به شماره ۰۹۲۲۰۱۳۰۲۴۵ تماس بگیرید. کارشناسان ما شما را جهت استرداد کالا خریداری شده راهنمایی خواهند کرد

۸.آیا امکان انصراف از خرید وجود دارد؟

در صورتی که انصراف مشتری از خرید، پیش از ارسال کالا باشد باید هر چه سریع تر انصراف خود را به واحد فروش اطلاع دهد. در این حالت وجه پرداختی با  کسر هزینه انتقال وجه به حساب خریدار واریز خواهد شد.

بعد از ارسال کالا امکان استرداد مبلغ پرداخت شده در صورت سلامت و اصالت فیزیکی کالا وجود ندارد.

۹.آیا محصولات شما گارانتی هم دارند؟

بله، کلیه محصولات دارای گارانتی سلامت و اصالت فیزیکی هستند.

۱۰.در صورتی که در زمان تعیین شده، سفارش تحویل داده نشد، چه باید کرد؟

تمام سفارشاتی که از طریق سامانه پست پیشتاز ارسال می گردد و دارای کد رهگیری است که پس ارسال کالا این کد از طریق پیامکی به اطلاع خریدار خواهد رسید. لذا می‌توانید از سامانه رهگیری مرسولات پستی  تمام مراحل را پیگیری نمایید. در صورت نیاز با شماره ۰۹۲۲۰۱۳۰۲۴۵ تماس حاصل فرمایید