اگر شما در سایت حساب کاربری داشته باشید با عضویت ۱۰۰۰ تومان در کیف پول شما شارژ خواهد شد و اگر بعنوان یک عضو کاربری خرید کنید و نه بعنوان یک مهمان از مزایای زیر برخوردار خواهید شد. لازم به ذکر است در خریدهای بالای سه میلیون تومان هزینه ارسال رایگان می‌باشد:

  • دریافت امتیاز به ازای هر خرید و استفاده از تخفیف در خریدهای بعدی

به ازای هر ۱۰۰۰۰ تومان خرید یک امتیاز به شما تعلق می‌گیرد و به ازای هر ۲۰ امتیاز ۱۰۰۰ تومان اعتبار دریافت خواهید کرد که در خریدهای بعدی می‌توانید آن را استفاده کرده و از تخفیف برخوردار شوید.

  • پاداش نقدی در خرید های آتی

به ازای ۱۰ میلیون تومان خرید مبلغ ۱۰۰ هزار تومان به کیف پولتان شارژ خواهد شد و می توانید در خریدهای آتی از آن استفاده کنید.

  • ارسال مبالغ تخفیف مناسبتی 

برای اعضای سایت در مناسبت ها مانند شب یلدا و … مبالغ تخفیفی در کیف پولشان ارسال خواهد شد که می توانید از این تخفیف ها برخوردار شوند.

  • انتقال شارژ کیف پول به حساب کاربری دوستان

اگر یکی از دوستان نیاز به پول جهت خرید از سایت داشته باشید می توانید مقداری دلخواه از کیف پولتان را به حساب کاربری او منتقل کنید. برای اینکار نیاز به پست الکترونیک دوست خود دارید اگر او نیز در سایت ما ثبت نام کرده باشد و ایمیلی داشته باشد اینکار براحتی امکان پذیر است.

موارد بالا هیچگونه الزامی برای فروشگاه شمع سازی اچ ان بی ایجاد نخواهد کرد و فروشگاه در ارائه خدمات فوق مختار بوده و هر زمان که بخواهد می‌تواند از آن صرفنظر کرده و این ویژگی ها را حذف نماید.