عمومی

شمع سازی در منزل و کسب درآمد

شمع سازی در منزل و کسب درآمد

شمع سازی در منزل و کسب درآمد یک ایده بسیار خوب برای خانوم های خانه داره که به راحتی میتونن کسب درآمد کنن حالا بقیه این مطلب رو بخونین.

این روزها استفاده از شمع به ویژه انواع معطر آن برای کمک به ایجاد یک فضای گرم و آرامش‌بخش در خانه بسیار متداول است. شمع‌هایی که حروف نام افراد را تشکیل می‌دهد، شمع‌هایی که شکل‌های خاص و تزیین متفاوتی دارند، در شبکه‌های مجازی با استقبال خوبی روبرو هستند، شمع‌سازی در منزل، پیشنهاد دیگری است برای کسب درآمد فروشگاه شمع سازی اچ ان بی در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.

شمع سازی در منزل و کسب درآمد

خوب حالا به چی نیاز دارین تا یک کار خوب با سرمایه کم رو شروع کنید. اجازه بدید بهتون کمک کنم یه لیست کوتاه از اقلام، ابزار و لوازم شمع سازی رو در زیر میتونین مشاهده کنید:

  1. پارافین کریستالی ۰.۵ درصد
  2. پارافین یک درصد
  3. پارافین ۳ درصد
  4. موم زنبور عسل
  5. فیتیله چوبی یا سلولزی سایز ۸ میلی متر،۱۱ میلی متر و ۱۴ میلی متر
  6. فیتیله نخی یا کتانی ۳ تار،۶ تار، ۱۲ تار، ۱۵ تار، ۳۰ تار و ۵۰ تار
  7. انواع اسانس روغنی شمع سازی
  8. قالب شمع
  9. اکلیل
  10. چسب شمع
  11. انواع رنگ شمع سازی

حالا به مسائل کلی می پردازیم

سرمایه اولیه

شروع هر کاری طبیعتاً نیاز به یک سرمایه اولیه دارد تا بتوان آن کار را راه اندازی کرد؛ هرچقدر این سرمایه اولیه بیشتر باشد خوب به تبع آن کار قویتر و با امکانات بیشتری استارت میخورد، ولی خوب جای نگرانی نیست چون کار شمع سازی جزو کار هایی است که نیاز به هزینه اولیه خیلی زیادی نیز ندارد، برای شروع به کار شمع سازی حدود ۹ الی ۱۳ میلیون تومان متناسب با حجم کار و جنس ابزارها و مواد اولیه نیاز است. البته این هزینه تنها برای شروع کار است و در ادامه نیز باید میزانی از سود خود را برای تهیه ابزار کار و مواد اولیه اختصاص دهید؛ هزینه‌های جاری عبارت‌اند از خرید پارافین، اسید استئاریک، فتیله و…

تخمین زمان بازگشت بستگی به متغیر های زیادی در این معادله دارد ولی زمان بازگشت سرمایه در کار شمع سازی براساس حجم تولید و فروش، حداقل حدود ۴ ماه طول می‌کشد.

فضای مورد نیاز

برای شروع به فضای خیلی بزرگی نیاز نخواهید داشت و تقریباً ۱۲ الی ۲۰ مترمکعب فضا مناسب فعالیت شما نیز است ولی بهتر است این فضای کاری مستقل از محل زندگی خانواده باشد چرا که با توجه به خورده موارد و آلودگی هایی که دارد ممکن است آسایش خانواده را سلب کند که بالاخره در محیط خانه صحیح نیست. مثلاً زیرزمین یا کارگاه مخصوص، برای این کار بهتر است.

مجوز کار مربوطه

مجوز کسب کارهای خود راه انداز به مجوز و بیمه خود اشتغالی معروف هستند و برای دریافت مجوز افراد می‌توانند به بخش صنایع کوچک وزارت صنعت، معدن، تجارت مراجعه کنند و مجوز لازم را کسب کنند. هر چند که این کار نیاز به مجوز خاصی ندارد و صنف و نهادی هم برای صادرات و واردات این کالا در نظر گرفته نشده است.

میزان فروش

بر مبنای میزان تولید و کیفیت شمع ساخته شده ممکن است بین ۲ تا ۴ میلیون تومان ماهیانه درآمد داشته باشید.

2 دیدگاه در “شمع سازی در منزل و کسب درآمد

  1. آذر حسینی گفت:

    من می‌خوام این کارو شروع کنم از کجا باید شروع کنم و از کجا باید وسیله عاشو خریداری کنم .کلاس آنلاین برای یادگیری هست؟

    1. مدیر سایت گفت:

      بهترین راهکار گذراندن دوره های آموزشی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *