خواص شمع, کاربرد شمع

اسرار شمع و رازهای نهفته در آن

1623200163-talab-org

اسرار شمع چیست و رازهای نهفته در آن کدامند

شمع نمادی از قدرت آتش و ساخته دست بشر و برگرفته از انرژی درونی افراد است. راز شمع در اجابت خواسته

تاکنون فکر کرده اید که چرا در زمان روشن کردن یک شمع حال خوشایندی به ما مستولی می شود؟

گرما یعنی حال خوب، یعنی زنده بودن، یعنی خوشحال از اینکه هنوز فرصتی برای کشیدن نقش زیبا در تابلوی زندگی و سپاسگزاری از نعمات و مواهب خداوندی داریم. راز شمع در اجابت خواست خود از خداوند است.

اسرار نهفته در شمع

راز شمع در اجابت خواسته

وقتی  شمعی روشن می شود چهار عنصر پر قدرت عالم هستی بکار گرفته می شوند. انرژی موجود در آن در حین سوختن به فضا و پیرامون ما منتشر می شود و هر خواسته ای که در آن لحظه به گوش کائنات برسد در مسیر اجابت قرار می گیرد، البته باید از اعماق وجود و در مسیر خیرخواهی باشد و نه بدخواهی برای دیگران و صد البته با اراده و خواست پرودگار.

وقتی چیزی را از کائنات درخواست می کنیم باید به شکلی این خواسته را به گوش شعور کیهانی برسانیم .

درخواست از طریق گفتار پیام ما را از طریق هوا به کائنات می برد و اگر خواسته های مان را بنویسیم از طریق عنصر خاک  منتقل می شود. اگر نوشته را به آب روان بسپاریم از دو عنصر خاک و آب مدد گرفته ایم. اما این عناصر همگی با هم در شمع وجود دارند. یعنی با خواستن لفظی و دعا کردن در کنار شمع روشن از تمام عناصر آن کمک گرفته و خواسته مان به گوش شعور کیهانی می رسد. شمع و پروانه راز شمع در اجابت خواسته

دقت داشته باشید که هرگز یک شمع را برای درخواست های متفاوت به کار نبرید. با هر شمع فقط یک مراسم درخواست انجام دهید و بگذارید تا شمع خود به خود بسوزد و تمام شود.

راز شمع در ادیان الهی

راز شمع چیست

شمع سرشار از انرژی مثبت است. در فنگشویی استفاده از شمع جایگاه ویژه ای دارد. در واقع از قدرتمندترین عناصر در دکوراسیون خانه است. شمع ، نیرو و انرژی پاکسازی دارد. محیط خانه را گرم می کند و انرژی های منفی و استرس ها را دفع می کند. راز شمع

علاوه بر آن طبق تحقیقات به عمل آمده روشن کردن و سوختن یک شمع با کیفیت، به مدت ۱۵ دقیقه در اتاق خواب و قبل از خواب باعث احساس راحتی بسیار زیاد و خواب راحت و عمیق می شود.

هرگز شمعی را بدون دلیل روشن نکنید، چون انرژی آن بدون هدف به هدر می رود. بهتر است اگر دلتان خواسته و می خواهید حس خوبی به شما منتقل شود، شمع را برای یاری به دیگران، یا پاکسازی محیط و یا حتی انرژی رسانیدن به هستی روشن نمایید.

چرا هر شمع باید فقط یک بار مورد استفاده قرار گیرد؟ زیرا شمع در استفاده ی مجدد، ارتعاش و انرژی بار اول را ندارد.

توجه داشته باشید که رنگ شمع هم می تواند در کارایی آن نقش بسزایی داشته باشد. رنگ هر شمع بسته به نوع خواسته شما باید انتخاب شود.

راز شمع چیست

روش شارژ کردن شمع

شارژ کردن یعنی اینکه شمع را با قدرت شخصی تان آماده کنید، شمع را بین دست هایتان بگیرید. چشمانتان را ببندید و آرزویتان را با صدای بلند تکرار کنید.

برای مثال اگر بخواهید شمع را به نیت سلامتی شارژ کنید، ابتدا باید شمع مورد نظر را در بین دستانتان گرفته و ۱۰ بار موضوع سلامتی را تکرار کنید. انرژی درونی تان  از دستها به شمع انتقال پیدا می کند. سپس برای چند دقیقه چشمانتان را ببندید و آرام بشینید و سلامتی وجودتان را تجسم کنید. راز شمع در اجابت خواسته

اکنون شمع جادویی شما برای انجام مراسم درخواست آماده شده است.

راز شمع در اجابت خواسته

معمولا شمع سفید  برای انواع درخواست ها مورد استفاده قرار میگیرد، مراقبه و سکوت ذهن قبل از انجام این مراسم بسیار موثر است و ارتعاش درخواستان را چندین برابر می کند. راز شمع در اجابت خواسته

داشتن تمرکز و اعتقاد به روحانی بودن این عمل در رسیدن به هدف به شما کمک خواهد کرد.

آگاهی نسبت به تاثیرات متافیزیکی و درمانی آن دارای اهمیت خاصی بوده و از آن جا که شمع ها انرژی مثبت و حس تازه ای به محیط می دهند، در خانه آن رنگ شمع را انتخاب کنید که حس مورد نظر شما را ایجاد کند .

بهتر است بعد از دعا کردن چشمانتان را باز کنید و چند دقیقه ای به شمع و قطره هایش نگاه کنید، نفس عمیقی بکشید و خود را به خدای متعال بسپارید.

برگرفته از:relaxsomeone.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *