خواص شمع

خواص درمانی شمع ها و انرژی آنها

خواص درمانی رنگ شمع ها

چگونه با استفاده از شمع انرژی منفی را از خود دور کنیم

در حقیقت می توان شمع ها را راهی دانست برای رسیدن به آرامش عمیق روح و ذهن و یا حتی یک عامل محرک جهت افزایش تمرکز ، تمدد اعصاب ، کاهش استرس و مهمتر از همه،  راهی بینظیر برای درمان افسردگی و دور کردن هرگونه انرژی ناپاک و منفی از اطراف ما . تنها کافیست به قدرت متافیزیکی و درمانگر شمع باور داشته باشید!

اگر حس می کنید دنیایی تاریک وجود شما را فراگرفته و اثری از سرزندگی درون خود حس نمی کنید سعی کنید نور را به درون وجود خود راه دهید و این دنیای تیره و تاریک افسردگی را شکست دهید ! اما چگونه؟

ذهن خود را از هر چیزی در این دنیای مادی رها کنید، شمعی را روشن کنید و به شعله رقصان آن نگاه کنید. سپس چشمان خود را ببندید و با ذهنی خالی از هرگونه انرژی منفی، نفسی عمیق بکشید تا با تمام وجود نور و حرارت را حس کنید. کافیست کمی صبر کنید و نظاره گر باشید چگونه روح و روان شما غرق در انرژی ای مثبت و عاری از هرگونه ناپاکی خواهد شد!

پس شمعی با رایحه ای مناسب با حس و حال خود پیدا کنید و با قرار دادن آن در محیط اطراف خود، هرگونه انرژی منفی را از خود دور کنید. اما مطمئناً این سؤال برای شما پیش خواهد آمد که چه شمعی و با چه رایحه ای مناسب شماست و می تواند تأثیر مثبتی بر درمان افسردگی شما داشته باشد؟ برای رسیدن به جواب این سؤال همراه ما باشید!

خواص درمانی شمع ها

انرژی شمع

گذشته از مسئله زیبایی شمع، تاثیر آن در افزایش انرژی و از بین رفتن استرس بسیار مهم است.

علاوه بر آن طبق تحقیقات به عمل آمده روشن کردن و سوختن یک شمع با کیفیت به مدت ۱۵ دقیقه در اتاق خواب و قبل از خواب باعث احساس راحتی بسیار زیاد و خواب راحت و عمیق می شود.

گاهی اوقات لازم است به مدت چند روز پیاپی شمع روشن کنید تا به تاثیر جادویی آن برسید.

هنگام چیدمان وسایل و استفاده از شمع در خانه، بهتر است که به یاد داشته باشید تاثیرگذار باشد و محیط اطراف را پاکسازی کند.

خواص درمانی شمع ها و انرژی آن

نکاتی در مورد شمع های درمانگر

حتما شمع را قبل از استفاده تمیز کنید. برای این کار می توانید از روغن زیتون استفاده کنید. جهت و سمت روغن مالی شمع، بهتر است از سمت پایین به سمت سر یا بالای شمع باشد. با این کار انرژی های منفی جذب شده به شمع به بیرون منتقل می شوند.

  • از شمع های طبیعی با کیفیت خوب استفاده کنید. زیرا شمع های مصنوعی دود و گازهای سمی تولید می کنند. پیشنهاد ما برای شما استفاده از شمع های طبیعی و دستساز اچ ان بی است.
  • از هر نوع و رنگ شمعی که برای درمان استفاده می کنید، آن شمع را مجددا فقط و فقط برای همان منظور استفاده کنید.
  • بعد از پایان مدت زمان شمع درمانی تان، حتما شمع را خاموش کنید. یادتان باشد که از فوت کردن برای خاموش کردن شمع استفاده نکنید.
  • آرزو کردن هنگام روشن بودن شمع، به زودتر برآورده شدن ارزو و حاجت کمک می کند. در سقاخانه ها، کلیساها و مراسم مذهبی از همین روش هنگام دعا کردن استفاده می شود.
  • با تمرکز بر روی شعله شمع می توان نیروی تمرکز را افزایش داد.
  • از شمع با رنگ های مختلف می توان برای تقرب جستن به فرشته های الهی و کمک خواستن از آن ها استفاده می شود.

اثر شمع بر کاهش استرس و درمان افسردگی

در واقع شما با روشن کردن یک شمع معطر، با تحریک حفره بینی ، آغازگر فرآیندی جادویی هستید! استنشاق رایحه شمع ها با تحریک گیرنده های مغزی بطور مستقیم، روح و روان شما را هدف قرار داده و به شکل معجزه آسایی می تواند در خلق و خوی انسان تأثیرگذار باشد!

طبق تحقیقات، روشن نمودن شمع ها هنگام خواب نیز ، حتی برای مدتی کوتاه، می تواند تأثیری  چشمگیر بر کیفیت خواب بگذارد . و البته از مهمترین خواص به کار بردن شمع ها در دنیای اطرافمان، کاهش استرس و درمان افسردگیست. تنها کافیست شمعی با رایحه ای مناسب انتخاب کنید. شمع  هایی با رایحه هایی نظیر لیمو، دارچین، وانیل، اسطوخودوس ، راهی بینظیر برای احیای ذهن و دور کردن حس افسردگی از درون شماست . این شمع ها با رایحه هایی بشدت آرامش بخش می توانند انرژی مثبت غیر قابل باوری را پیرامون شما ایجاد کنند.

استنشاق عطر فوق العاده این شمع ها ، ضمن تحریک ذهن، سطح انرژی را درون شما تا حد زیادی افزایش داده و به این وسیله به تسکین ذهن شما کمک قابل توجهی خواهد کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *